دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

معاونت توسعه مدیریت و منابع

emam
سرمایه گذاری برای تولید
06 آبان 1404 سایت قدیم English
bg
اهداف سازمانی


یکی از عواملی که در سرنوشت هر مؤسسه ، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیل به هدف ها یاری می دهد، کیفیت رابطه آنها با افراد و مؤسساتی است که با آنها سروکار دارند و همچنین با افکار عمومی جامعه ای است که در آن به فعالیت مشغولند. هر اندازه این ارتباط بطور مفیدی مستقر وبه شکل مؤثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه آن فرد، گروه و مؤسسه در دستیابی به اهداف خودموفق تر می باشد. اکنون به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده که افراد و مؤسسات برای رسیدن هرچه بهتر و راحت تر به مقاصد خود نیازمند به حسن رابطه و درک متقابل و توسعه تفاهم بایکدیگر و عموم مردم می باشند. در این راستا اهم اهداف سازمانی روابط عمومی عبارتست از :

  • بررسی وبرنامه ریزی با هدف دستیابی به روش های علمی جهت تداوم ارتباط دو سویه بین مسئولان وکارکنان.
  • مشورت وارائه خدمات لازم به منظور بر قراری وگسترش امور ارتباطی واحد های تابعه با مخاطبان.
  •  فراهم نمودن زمینه همکاری با رسانه های ارتباط جمعی برای ارتباط مستمر با مسئولان در جهت ارائه
  •  دیدگاهها، رویدادها، برنامه ها وانعکاس آن برای اطلاع عموم.
  •  به کارگیری شیوه های مناسب واجرای طرح های بخش افکار سنجی با همکاری کارشناسان، محققان و
  •  صاحب نظران در جهت ارزیابی رفتارها، نظرات ونگرش های بیرونی ودرونی در ارتباط با ارگان ذیربط وتلاش برای بالا بردن سطح علمی کارکنان.
  •  جلب همکاری وهمراهی جامعه در مسیر تحقق اهداف قانونی وتلاش در جهت فراهم آوردن موجبات
  •  رشد فضائل اخلاقی کارگزاران وکارکنان در مسیر خدمت به مردم .

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: