دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

معاونت توسعه مدیریت و منابع

emam
سرمایه گذاری برای تولید
06 آبان 1404 سایت قدیم English
bg

منشور اخلاقی روابط عمومی :

 

از آنجا که ماهیت انسان بدون ارتباط میسر نیست و تعالی انسان به نحوی در نحوه ارتباط او با همه موجودات علی الخصوص سایرانسانهابه عنوان اشرف مخلوقات مستتر است، پس هدف نهایی روابط عمومی، رشد انسان هاازطریق ارتقاء سطح معرفت اوست . لذا اصول زیر به عنوان رسالت در روابط عمومی ملحوظ نظر قرار گرفته و تعهد به اجرای آن ضروری می باشد:    

 

*برقراری ارتباط چند سویه و هم سنگ و بدون هرگونه تبعیض بین مردم و سازمان.

* اعتقاد راسخ نسبت به حق مردم جهت کسب اطلاع ازوضعیت واقدامات سازمان و همچنین لزوم

انعکاس نظریات، پیشنهادات و اطلاعات آنان به مسئولین سازمان.

برنامه ریزی و تحقیق در جهت ایجاد پل ارتباطی قوی تر بین مخاطبین و سازمان با استفاده از شیوه های علمی و  هنری.

*سهیم سازی مردم و مخاطبین سازمان در تصمیم سازی و اجرای برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی.

*تلاش در جهت سوق دادن قوانین، امکانات و توانمندیهای سازمان به سمت نیازهای واقعی مخاطبین.

*رعایت اصول اخلاق حرفه ای و تأکید بر موازین شرع مقدس در برخورد با مخاطبین.

* تلاش در جهت ایجاد تفاهم متقابل بین مدیریت و پرسنل از طریق گفتمان متقابل و ترویج شیوه های

*ارتباطی بین پرسنل ومدیریت.

اطلاع رسانی و اطلاع یابی و گزارش دهی جریان امور، رخدادها و فعالیتها به مخاطبان درون سازمانی و عموم مردم در راستای این نکته که دانستن و آگاهی حق طبیعی همگان است

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: