شرح وظایف گروه مهندسی مشاغل مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز
* انجام فرایند ارزیابی اداری مالی معاونت ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی درمانی، شبکه های بهداشت و درمان، مراکز بهداشت و دانشکده ها به صورت سالیانه.
* تهیه و تدوین آیین نامه های داخلی با توجه به دستورالعمل ها و آیین نامه های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و ایجاد زیرساخت ها در راستای اجرای آن ها.
* تدوین برنامه عملیاتی اختصاصی سالیانه گروه مهندسی مشاغل
* تدوین برنامه های سالانه کمیته ها و کارگروه های مرتبط
* ارائه گزارش های عملکرد فصلی، شش ماهه، نه ماهه و یک ساله گروه مهندسی مشاغل
* انجام امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه پرسنل قراردادی تبدیل وضع شده
* اعمال مدرک تحصیلی و اخذ تاییدیه تحصیلی متقاضیان اعمال مدرک تحصیلی
* انجام امور مربوط به احتساب سوابق تجربی و دولتی پرسنل
* انجام کلیه ارتقاء طبقه ها و ارتقاء رتبه های پرسنل رسمی و پیمانی بصورت الکترونیک از طریق سامانه مهندسی مشاغل
* معرفی متقاضیان پست های مدیریتی به کانون ارزیابی شایستگی مدیران وزارت متبوع بررسی شرایط احراز پست های درخواستی و ارائه بازخورد
* انجام امور مربوط به اخذ مجوز ادامه تحصیل
* برگزاری کمیته اجرایی مهندسی مشاغل بصورت دوره ای و اجرایی نمودن آن جهت تغییرعنوان، ارتقاء طبقه، ارتقاء رتبه، اعمال مدرک، اختصاص پست سازمانی، مجوز ادامه تحصیل
* بررسی شرایط احراز و تکمیل فرم های مشخصات شغل و شاغل کلیه پرسنل استخدامی
*بررسی شرایط احراز و تکمیل فرم های مشخصات شغل و شاغل پرسنل تبدیل وضع ایثارگری
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: